Вхід на сайт

Пошук

Календар

«  Травень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031

Статистика


Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0




Вівторок, 07.05.2024, 12:05
Вітаю Вас Гість | RSS
Сайт учителя історії Людмили Миколаївни Кишиченко
Головна | Реєстрація | Вхід
Виховна робота


До 75-річниці  трагедії   Бабиного  Яру

29 вересня  у 10 та 11 класах пройшли «Уроки пам’яті трагедії Бабиного Яру та «бабиних ярів» України». На цих заняттях старшокласники з вчителем історії Л.Кишиченко згадали події Другої світової війни та злочини тоталітарних режимів, переглянули документальні джерела та опрацювали спогади очевидців.  Україна займає четверте місце у світі за кількістю Праведників народів світу, які з ризиком для власного життя та життя своїх рідних, дітей рятували євреїв від нацистського геноциду. Подвиг цих українців є прикладом справжнього героїзму, важливим моральним уроком історії Голокосту.  Учні засудили трагедію Бабиного Яру та інші події Голокосту, масові вбивства, знецінення людського життя.

150-річчя від дня народження М.С.Грушевського 

До вшанування пам’яті та відзначення ювілейної дати 150-річчя від дня народження М.С.Грушевського у 10 та 11 класах відбулося засідання круглого столу на тему «М. Грушевський - історик і будівничий нації». Учні переглянули документальний фільм  «Невідома Україна. Нариси нашої історії. Фільм 86: «Михайло Грушевський» (2011, режисер Олена Єршова)  та   висловили  своє бачення місця видатного історика у культурному та національному відродженні української нації.  

   

У  5, 8 та 9 х класах пройшла Хвилина історичної пам’яті: «Михайло Сергійович Грушевський  – великий українець» .Учні  пригадали  та розширили свої знання про основні віхи життя та діяльності  видатного історика нації.

  

 

"Он-ляндія - безпечна веб-країна" ( Безпека молоді онлайн ) 

посилання на сайт

On-ляндія  — це інтерактивний курс з інтернет-безпеки — спільна ініціатива програми Microsoft «Партнерство в навчанні», соціально відповідальних комерційних структур, неурядових організацій, за підтримкою громадського-соціальних діячів.

Цей сайт містить матеріали для дітей, батьків і вчителів (інтерактивні сценарії, короткі тести, готові плани уроків), завдяки яким діти зможуть освоїти основи безпечної роботи в Інтернеті. На сайті подано доступну, практичну інформацію з Інтернет-безпеки, ознайомившись з якою навіть починаючі користувачі зможуть ефективно використовувати ресурси мережі й захистити себе від небажаного контенту.

До 25-ї річниці  Революції на граніті.

«Молодь у боротьбі за відновлення української державності» - під таким гаслом в 11-А класі вчитель історії  Л.М. Кишиченко  провела відеоурок з подальшим обговоренням приурочений 25-й річниці  Революції на граніті. Учні занурилися у хроніку тих подій, переглядаючи  документальне кіно.

Таран Ірина , виступаючи з презентацією , підвела підсумок, що Революція на граніті стала переломним моментом в утвердженні незалежності України, а молоде покоління вже на початку 90-х років засвідчило своє бажання і відстояло право жити у вільній демократичній державі. Акції громадянської непокори, які охопили Україну в жовтні 1990 року, заклали традиції проведення демократичних акцій протесту, подальшим виразником яких стала Помаранчева революція та Революція Гідності.

Дні Європи  .

6 травня у Богодухівському ліцеї № 3 з учнями 11-х  класів та вчителем історії Л. Кишиченко було  проведено  круглий стіл на тему: Україна та ЄС: історія та  перспективи розвитку. Учні переглянули презентацію, виступили з повідомленнями та висловили своє бачення , щодо взаємовідносин України з ЄС .

Україна – єдина держава, що не є членом ЄС, але відзначає це  свято на державному рівні.

З 2003 року в третю суботу травня в Україні відзначається День Європи відповідно до Указу Президента № 339/2003 від 19 квітня 2003 року.

У 2015 році День Європи припадає на 9 Травня,  а в Україні  - на 16 травня .

Відзначення Дня Європи на загальнонаціональному рівні має позитивну тенденцію і головне – схвально сприймається українською громадськістю  України.

 Сьогодні День Європи сприймають як символ миру та єдності. Це той день, коли всі європейці гуртуються навколо ідеї вшанувати свої спільні цінності та окреслити нові перспективи розвитку об'єднаної Європи.

Мета святкування – привернути увагу до засад, на яких базується ЄС: демократії, повазі прав людини, ринковій економіці, а віднедавна – ще й продемонструвати важливість Європейського союзу та показати його присутність в Україні.

Дні Європи в Україні традиційно відзначаються з метою нагадати українцям, що вони є європейською нацією і розглядаються як практичний крок у напрямку зміцнення самоідентифікації України як європейської держави, причетної до традицій і цінностей Європи.

Історико-літературна композиція "Трагедія Бабиного Яру". 

Із  13 по 24 жовтня 2014 року  декада пропаганди історичних та  правових знань .

Організацією 8-А, 9-х , 10-х, 11-х класів займалася вчитель історії Кишиченко Людмила Миколаївна.

Однією зі складових плану була виставка творчих робіт-проектів  учнів.  У дітей різних вікових категорій (9 - 11класів) викликало неабиякий інтерес робота над створенням цих проектів. Ще більш цікаво пройшли захисти цих проектів. Теми були різноманітними, як з історії України , із всесвітньої історії , так і з курсу «Людина і світ».

    

    

Для учнів 8- А класу було проведено інтелектуальну гру брейн-ринг             

  « Великі географічні  відкриття», під час якої вони систематизували та узагальнили набуті знання з даної теми. Протягом гри учням доводилося відчути себе і Магелланом, і Христофором Колумбом, згадати їхній шлях та відкриття.

9- кл. прийняли участь у грі «Суперісторик»- змагалися у питаннях історії України та всесвітньої історії,

Одним із заходів запланованої роботи декади був  круглий стіл «Молодіжна субкультура : яка вона?». Захід  допоміг  учням  глибше познайомитися

 з поняттям та класифікацією субкультур, які існують сьогодні в молодіжному середовищі, з історією їх виникнення, реальними та декларованими, цінностями, атрибутикою, чинниками небезпеки з метою забезпечення ефективного індивідуального підходу у виховній роботі.

Старшокласники готували «Напрями молодіжних субкультур» та презентували  обраний напрям ( реферати, мультимедійні презентації та плакати , ілюстрації).

«Історичний кінозал». Учні 10-11 класів переглядали та обговорювали історичні документальні фільми : « Проект «Країна-Інтер», « Перша світова в кольорі». Старшокласники дізналися , що Перша світова війна перетворила українські землі на об'єкт загарбання і театр воєнних дій, а українців — на учасників братовбивчого протистояння. Створення УСС стало першою спробою організувати українську національну армію, яка могла б захищати інтереси українців і звільнити їх від іноземного панування. Два військово-політичні блоки вели кровопролитну війну за українські землі без урахування національних інтересів народу. Серед учасників національного руху в Галичині й Наддніпрянській Україні не було єдності в питаннях ставлення до війни та майбутнього України: яку позицію варто зайняти у війні й до чого закликати український народ. У цих питаннях  старшокласники намагалися розібратися у процесі обговорення фільму.

До 70-ї річниці з Дня визволення України від фашистських загарбників учні 10-11 класів випустили  стіннівки та плакати на тему «Уроки Другої світової війни». Всі роботи пронизані духом патріотизму та осуду авторитарних режимів.

  


Copyright MyCorp © 2024